Klassfest på Allstar

Hej! i Fredags var jag på klassfest hos Frida Lundberg. Vi var 8 tjejer från Dansen som var där, så vi var väldigt få men det var mysigt. Det var då jag, Frida LB, Frida LM, Nikki, Lisse, Johanna, Emelie H och Emelie L
 
Jag skulle ta bussen från Nyckelgatan in till Centrum och sen försöka ta bussen därifrån med tjejerna men min buss som jag skulle med kom aldrig trots att jag stod ute och väntade i typ 15-20 minuter. Min mamma jobbade till 22:00 den kvällen så jag hade ingen som kunde skjussa mig. Jag blev besviken för jag trodde att jag skulle stanna hemma då, så jag gick in igen. Jag skrev i våran klass Facebook chat hur läget låg till. Inte långt efter det så ringde Emelie Hedlund och sa att dom redan var på väg så dom kunde hämta mig. Jag gick då ut igen och behövde inte vänta länge innan dom kom. Bilen var då full så jag fick sitta i Frida Lundmark's knä. (!!) Det var lite jobbigt att sitta så för jag var tvungen att luta ner huvudet för att det tog i taket och bilen körde då dubbelt så fort som den normala hastigheten + att det var väldigt halkigt ute. Vi hade då tur att ingen polis såg oss.
 
När vi kom fram så gick vi in till Frida och Johanna som också var där, sen gick vi alla 8 till Brothers restaurang, där jag aldrig har varit förut eller ens visste att den restaurangen fanns.
 
Jag åt då en kycklingsallad med vitlöksdressing och så drack jag en burk Sprite till middagen.
Det var faktiskt riktigt gott..
 
Efter det så gick vi hem till Frida igen och de började göra sig fina och klara för kvällen men jag hade inget speciellt att fixa så jag satt mest bara där. Sen började de dricka i alla fall. Jag själv hade inte med mig någon Alkohol och jag ville egentligen inte ta av deras men sen erbjöd Lisse mig att smaka lite av hennes Vin så då gjorde jag det. Vi lekte då lite lekar som namnleken och "Sanning eller konsekvens", spelade kortlek, osv. Sen tyckte Frida LB och Frida LM att jag skulle ta Shots och jag ba "jaha, okej.." så ´de drog in mig i köket och där fick jag då 2 Shots, sen efter det så gick det bara uppåt. Jag blev snabbt snurrig men inte så att jag mådde illa, tur nog. Jag har än så länge aldrig mått illa när jag har blivit full, vilket är skönt.
 
När klockan var runt 11-12 på kvällen så fick vi skjuts in till Centrum då vi skulle på Allstar. Vi kunde bara fara 4 åt gången då alla inte fick plats i bilen. Jag åkte med Frida Lundmark, Nikki och Johanna. Vi gick över Torget och jag höll i Frida för jag var så virrig och jag höll på att skratta ihjäl mig åt absolut ingenting. Jag åkte med första bilen för att jag hade inge legg med mig för mitt hade gått ut och jag hade inget pass heller så vi försökte snacka oss in med vakterna som stod utanför, så jag visade min Facebook sida för att visa hur gammal jag var, vilket faktiskt fungerade för vakten där sa "Okej, jag tror jag känner igen dig" vilket var lite roligt då jag aldrig riktigt hade varit där tidigare.
 
Vi kom in i alla fall och hängde av oss ytterkläderna, sen kom de andra tjejerna ganska direkt efter oss. När vi gick in i den mörka lokalen som bara lyste rosa och musiken dunkade, det enda jag kunde tänka på då var "Så det är så här en krog ser ut, det är det här som jag gått miste om". Det var faktiskt inte så mycket folk där, det var ganska skönt. Under kvällens gång så köpte jag en Shot och en Rosa Panter drink som var ganska god, sen satte vi oss vid ett bord med två tjejer som då satt där själva, inte för att jag riktigt minns vilka dom var men de var då trevliga. Sen blev vi ganska många runt de bordet, några killar kom som jag inte kände men vad jag minns så provade jag en killes keps.

Alltså man är ju inte vacker på fyllan..
 
Vi dansade också vilket var riktigt roligt, jag sjöng högt utan att vara rädd för att någon skulle höra mig, vilket var skönt för jag tänkte inte, jag vara bara mig själv. Jag minns att jag frågade DJ:n om han kunde spela Uptown Funk med Bruno Mars så han spelade en remix av den låten och det av riktigt roligt. Vi gick på toa några gånger också minns jag och vi tog några rökpauser (jag rökte inte) då vi stod och pratade om allt och ingenting.

  ^_^
 
Overall så var det en helt amazing kväll och jag hade verkligen jättekul med klassen, mycket roligare än vad jag hade förväntat mig. Jag hade inte räknat med att jag skulle dricka så mycket för jag hade ju inte med mig någon egen Alkhohol eller ett legg, så jag hade egentligen tänkt fara hem när de skulle på Allstar men jag är glad att jag stannade och att kvällen blev som den blev, även fast jag blev så full som jag någonsin har blivit men jag visste ändå vad jag gjorde. Jag överdriver inte när jag säger att det var en av de bästa kvällarna i mitt liv, det var det därför att jag levde som jag ville leva och jag var den person som jag var rädd för att vara. Jag var mig själv.
 
Jag for då hem då dom stängde, så när klockan var över 02:00 så fick jag hämtning av mamma.
 
När jag vaknade morgonen efter så var mitt huvud lite snurrigt men annars mådde jag hyfsat bra. Jag köpte en EP på iTunes direkt när jag vaknade och det var typ det enda som jag lyssnade på under den dagen. Jag har nog ärligt lyssnat på den EP:n varje dag sen den kom ut. Lolz
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0