workshop & konstutställning

Hej! idag var vi på konstutställning med klassen på Nordanå. Det var ganska intressant men tråkigt på samma gång. Vi skulle skriva om konstverken osv. När vi var klara så fick vi sluta. 


Jag blev klar runt 13:00 tiden så då gick jag till CK och blev upphämtat av mamma och mormor som oxå var med, dom kom precis från Boliden. Vi for sen och åt lunch på Valentino, en restaurang som jag aldrig har varit på tidigare men jag beställde en Vesuvio pizza och en Cola, det var väldigt gott. 


Efter det så fick jag skjuts hem och mamma körde till Boliden för att släppa av mormor. 





Jag fick en rosa "selfie stick" av mamma i Julas men jag har knappt använt den så jag tänkte att "today is the day" bara för att jag hade på mig en ny skjorta och jag var bara lite extra nöjd med min outfit.

Kl.17:00-19:00
var det en workshop på Mullberget som var obligatorisk och min klass skulle fara tid men sen visade det sig att ingen kom förutom jag och en annan tjej från klassen. Däremot så var det några dansare från 2:an och Dansväxthuset som var där så vi var ändå några stycken. Dock så dansade vi ingenting, vilket jag tyckte var lite konstigt, istället så gjorde vi övningar då vi skulle inta olika positioner och typ "bygga" en scen av det, alltså bygga upp en slags historia med våra kroppsspråk. Det var ganska tråkigt men lite kul oxå.

Jag fick hämtning av mamma sen när vi hade slutat, då for vi på Coop och handlade lite sen for vi hem och sen dess har jag som bara myst med chips och godis. Helt okej Fredag! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0