10 saker

Har du varit utomlands? Ja, 8 gånger, 9 länder sammanlagt om man räknar med Norden och mellanlandingar.
 
Favoritband? 5 Seconds of Summer, The 1975, All Time Low, Chase Atlantic, Twenty One Pilots, Green Day, Sleeping With Sirens (BMTH och Nirvana är också helt okej)
 
Bästa skådespelaren? Robert Pattinson har alltid varit en favorit för mig men det finns ju så sjukt många som är bra!
 
Senaste filmen som du såg på BIO? The Theory Of Everything (lätt sevärd film)
 
Har du någonsin ångrat något som du har gjort på fyllan? inte direkt. Dom få gångerna som jag väl ha festat och varit ute har jag varit med klassen och det har då varit bland dom absolut bästa kvällarna.
 
Nämn 3 saker som du inte kan leva utan? Mobil, musik och mina katter
 
Vem är din bästa vän? Jag har tyvärr ingen bästa vän just nu men jag har några få vänner som jag känner att jag klickar väldigt bra med.
 
Vilken är den bästa frukten? BONANA
 
Vad var det senaste som fick dig att skratta? Alltså jag kan ju skratta åt nästan vad som helst, men senaste gången som jag fick ett skrattanfall var nog i Fredags då vi hade klassfest. Vi var på Torget typ 01:00 på natten och jag bara skrattade åt absolut ingenting men det var då roligt i alla fall.
 
Vad lyssnar du på just nu? Michael Jackson, det var ett tag sen jag lyssnade på han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0