when we were younger and free

Hej i Måndags sov jag och Alicia över hos Norin. Vi såg lite på film, åt godis och bara myste där hemma hos han. 
 
bild från Tisdagsmorgonen 
 
Vi for inte på skolan i Tisdags utan istället så for vi in till stan och åt sen lunch på Kungsgrillen, vilket blev första gången som jag åt där. Vi satt där jättelänge och hade typ den djupaste diskussionen ever då vi pratade om meningen med livet osv. Det är intressant hur människor kan påverka hur man ser på saker och ting. 
 
♡ ♡ ♡
 
Efter att vi hade ätit klart så ringde vi till Jojje för att höra om han ville följa med oss tillbaka till Norin för att också vara med och sova över, vilket han gjorde. Det kändes jättebra att han var där för då fick jag äntligen någon att sova bredvid och mysa med. Så vi såg på två skräckfilmer och åt godis och chips. Vi var med Norins ormar också där en stund och vi stod ute och pratade om allt och ingenting, jag och Jojje, under hans X antal rökpauser.
 
Morgonen där på så skjutsade vi hem Alicia för hon mådde inge bra, så då for jag, Norin och Jojje på skolan. Det var jättekul för att jag hade musik hela dagen och bara det faktum att Jojje var där med oss, fast än han har slutat på Solvik, kändes jättebra. Det var som att ingenting hade förändrats. Så det var alltså vi 3, Amanda och Erika, som var där på skolan. Det var som bara en allmänt bra dag! 
 
Jag får bara hoppas nu att den här veckan håller i sig och fortsätter att vara bra! Snart är det Jullov! Shit vad tiden går..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0