different day

Hej igår var vi på Nordanå och repade inför söndagens föreställning. Jag gick på ICA och köpte en kycklingsallad i buffén innan vi sen for till skolan efter lunch och jobbade med scenkläderna.

Efter middagen så gick jag på Allstar med Alicia. Det blev en lugn kväll där eftersom det bara var Måndag och jag skulle ju upp tidigt så jag var hemma innan 10:00.

När vi satt på Allstar så fick jag ett väldigt oväntat sms av Stina 


Jag blev så överraskad och glad! Hon var beräknad i slutet av Maj och jag hade faktiskt gissat att det skulle bli någon gång nu i början av maj men det blev alltså den 27 April

Jag kommer nog lägga upp nån bild här sen efter att jag har fått träffa lill bebisen. Längtar verkligen tills jag får hålla i hon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0