2 years

Hej kom just på att igår var det exakt 2 år sedan som jag såg Justin Bieber på hans Believe Tour när han var i Sverige. Alltså det känns verkligen inte som 2 år. Det är helt sjukt hur fort tiden går. Anyways. Det vara bara det jag hade att säga i det här inlägget. Helt meningslöst och irrelevant men ibland så behöver man höra om lite irrelevanta saker. 

slänger in en bildfrån konserten.

22 April 2013 (lila ljushav i publiken)

Imorgon ska jag göra något lite extra roligt och spännande och det gör mig faktiskt lite nervös men jag tänker inte berätta vad det är än. Jag vill gärna skriva imorgon allt och då jag har mer information. 

God natt :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Ofta det var två år sedan :O kändes som alldeles nyss :P

2015-04-24 @ 15:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0