01:27

Hej var på stan idag med mamma och åt lunch efter att vi varit och skrivit ut lite kort som jag ska försöka sätta upp på väggen ovanför sängen i mitt rum. Jag har valt ut ett antal bilder som jag har sparat från We Heart it men det finns ju så sjukt många bilder, det är svårt att välja ut ett fåtal då man gillar så många. Sen måste man tänka hur det kommer att se ut på väggen oxå, så det är lite trixigt och det tar lite tid men det är som roligt ändå att pyssla lite med sitt rum.

Efter stan så for jag till Stina och Matte och var där resten av kvällen. Vi åt lite påskgodis och såg på Robinson, så det var riktigt mysigt. 


Nu ligger jag bara i min säng och lyssnar på All Time Low's nya album Future Hearts 

Imorgon ska jag försöka ta mig ut och bara röra på mig i solen (lolz) eller så kommer jag med högsta sannolikhet bara ligga hemma, lyssna på musik och isolera mig som vanligt. 
#mylifeissomeaningful

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0