Should I, really?

Hej! Ikväll var min mamma borta på tjejmiddag i några timmar. Jag hade inte så mycket för mig, så jag satt och fifflade lite med min iPhone och fick då en snilleblixt om att jag skulle göra en video av mig själv där jag sjunger, so i did. Jag blev ovanligt nöjd med den.. Jag brukar spela in mig själv lite då och då bara för nöjes skull och det slutar oftast med att jag blir väldigt onöjd med den. Att höra/se sig själv när man sjunger, det är ganska pinsamt och det känns obekvämt tycker jag. Denna gång blev lite annorlunda. Jag gick in på YouTube och sökte på en instrumental musik till låten 'Radioactive'. Det var/är en kille som spelar på en akustisk gitarr. "Perfect!" tänkte jag. Jag spleade in då jag sjöng genom hela låten, något jag missade var ju att ställa in kameran i fokus, så nu är hela bilden alldeles suddig och oklar (även fast den blev bättre efter att jag redigerat den).
HUR SOM HELST. Jag har videon på min dator och funderar nu på att lägga ut den på min blogg.. Jag känner mig väldigt osäker på detta och samtidigt rädd över vad folk ska tycka och tänka. Jag känner mig inte lika nervös längre över att sjunga inför andra människor, det har som släppt lite det där, men just det här känns riktigt läskigt för mig. Det känns också ovärt att lägga ut den om ändi ingen kommer att kolla på den, då blir det lite awkward för mig.. Jag ska fundera på det där hur jag ska göra. Håll gärna koll på bloggen, kanske dyker videon upp i helgen.. Who knows?
 
Anyways, det var bara det som jag hade att berätta ikväll. Hoppas att ni mår gott. Nu ska jag sova, är så grymt trött! Klockan är mycket!! God natt alla barn :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0