X Factor

Hej! :) Förlåt för att jag inte är så uppdaterad på bloggen numera. Men som ni säkert redan vet så har ju jag ganska nyligen börjat gymnasiet. Vi har gått i snart 4 veckor. Jag har helt enkelt inte haft tid att blogga. Sen har jag börjat om dans igen, Street. Det är varje söndag som vanligt. Men i helgen blev söndagen inställd, så vi dansade på lördagen istället. Men det var kul, fast det blir alltid roligare sen när man har lärt sig stegen! ;)
 
I söndags fyllde ju Maria 16 år. Den 9 September, vilket var igår. Vi firade henne i lördags. Vi gick på Tatung och åt middag, det var gott och trevligt! :) Så Maria, om det här. GRATTIS!! <3 Hoppas att du fick en rolig födelsedag.
 
Nu har ju X Factor börjat oxå. Första säsongen. Man sitter hemma i soffan och tittar på när de där talangfulla människorna, och det sjunger så jäkust bra så man vill bara gömma sig. När jag var liten sa jag alltid att jag skulle söka till Idol när jag hade fyllt 16 år. Nu är ju jag 16 och Idol har slutat. Man kanske ska söka till X Factor istället då. Om man vågar. Men om jag verkligen skulle vilja söka, så måste jag ju resa med flyg. Eftersom de bara stannar till i Stockholm, Göteborg och Malmö. Varför kan de inte komma till Skellefteå för!? X( Det finns säkert jättemånga här som vill bli sångare/sångerska. Jag skulle lätt gå dit på en audition om dom kom hit upp till Norrland!
 
 
Det var allt för mig idag.
Bjussar på denna video! :)
 
Kan nog aldrig beskriva med ord hur mycket Justin har påverkat mitt liv!
#True Belieber ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0