Vincent

Hej! :) Just nu sitter jag hemma i köket med Maria och nördar musik. Det är lördag och.. Nä jag skoja ba. Vet aldrig hur jag ska börja mina blogginlägg? Men aja..
 
Idag var vi hos min morbror i Boliden. Min kusin Mathilda har nyligen fått barn. Så vi skulle få träffa honom idag. Vincent heter han, världens sötaste!! Jag fick hålla honom några gånger och han låg bara och sov hela tiden. Sen fick jag veta att Mathildas syster, Amanda, ska oxå ha barn. OCH SEN.. fick jag oxå veta att min andra kusin, Kristoffer (de är inte samma familj), hans fästmö ska OXÅ ha barn! Hela släkten hakar på trenden, haha! :P Vem blir nästa då..?
 
När jag äntligen fick träffa lilla Vincent, började jag undra hur jag kommer att bli som mamma. Jag vill typ oxå ha barn nu! Haha! :D
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: mammsen

SNACKA OM SÖTA NI TVÅ

2012-10-21 @ 16:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0