Skolavslutning!!

Hej! :) Igår var det skolavslutning.
På morgonen for vi alla nior till E4 och dansade någon bugg-tryckare. Det var kul men det var ganska liten sal, så ni kan ju gissa om vi alla svettades! Sen efter två timmars dans så fick vi två timmars rast att åka hem och duscha, byta om osv. Klockan 13:00 var det fin lunch i matsalen. Några höll fina tal och andra...lite mindre finare tal.
(
ni som var med vet vilket tal jag menar! ;) Sen åt vi glass och vi fick till och med läsk till maten, wihoo! Senare på kvällen (klockan 18:00), skulle vi som var med i kören samlas i aulan på Anderstorpskolan och öva lite inför "showen". Först uppträdde vi för årskurs 6 och 7, sen för årskurs 8 och 9. Jag var så hiiimla nervös! Dels för att jag var en av som som skulle sjunga solo, men också för att jag hade typ 10 cm höga klackar och jag var livrädd att jag skulle ramla av bänkarna som vi stod på, eller att jag skulle snubbla på kablarna som ledde till mickarna.
Men som tur var så gick allt superbra och ingen tabbade sig (förutom orkestern som spelade lite fel i en av låtarna) Men aja, nu är det gjort
i allafall och ingen bryr sig om det lilla misstaget. När allt var klart så gick vi till Sörböleskolan för att ta gruppbilder och göra kramringar. De flesta av tjejerna i klassen grät väldigt mycket, men inte jag. Kanske verkade som att jag inte brydde mig, det gjorde jag. Men jag gråter inte för sådant, jag såg/ser mest fram emot att få lämna Sörböleskolan och påbörja ett helt nytt "liv"! :) Men jag måste faktiskt erkänna att jag kommer att sakna vissa i klassen, grymt fina människor säger jag
bara! <3

Senare på kvällen, runt 10 tiden. Så sa vi att klassen skulle samlas på bryggan vid älven och umgås en stund.
Men alla kom inte, så det var ju lite trist. Men vi gick till MAX i allafall och satt där och bara pratade. Det var alltså jag, Maria, Sebbe, Felicia, Fanny, Joakim, Anna, Jesper S och Fanny Ö. Sen var det ju några andra från klassen där också, men de satt mest för sig själva och hade sin egen konversation. Vi hade skitkul i allafall och vi skrattade väldigt mycket, vi var säkert det mest högljudda som satt där. Haha! :D Jag tror vi satt och pratade i nästan två timmar, enda  till 12 på natten. Vi hade så roligt att vi nästan glömde bort tiden. Sen när det väl var dags att fara så var det ganska jobbigt att lämna dom igen! :( Så vi kramades allihopa och sedan for vi hem. Om ni som var med läser detta, så säger jag bara att vi måste göra om det någon till kväll i sommar!! Jag är helt övertygad om att vi alla hade roligt! :) Kommer att sakna er alla!! <3

Asså jag måste verkligen sluta skriva så här mycket!
Få orkar läsa detta känner jag.. Men ibland går jag
bara igång när jag skriver, haha! ;P
Aja, god natt alla! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0