Finaste ♥

Hej! :) Idag var jag hos tandläkaren, dom drog ut två tänder på mig och nu blöder det konstant. Jag har INGEN känsel på halva munnen och hakan, jag kan i princip klösa mig själv utan att det känns något. (inte för att jag gör det!) På tisdag ska jag dra ut två tänder till, sen är det bara e tidsfråga innan jag ska få räls. Asså shit, mitt liv är snart slut!! XO Aja..

I söndags sov Felicia över hos mig, det var roligt. Vi hade kuddkrig i mörkret, hihi! ^^ Sen nästa dag (altså i måndags), så var vi på stan och "fönstershoppade" lite. Jag köpte nya lösnaglar och gick till Telia för att få hjälp med min nya mobil som inte funkade så bra ett tag. Felicia köpte en present till sin kompis Ramina. Sen så gick vi på Dallas och åt pizza, mumsig middag! :)

Felicia

Sen igår så var jag med Maria på stan, jag följde henne efter skolan.
Vi gick vi på Subway och köpte oss en macka var. (såklart!)

Maria

Har bytt skal på min mobil nu oxå, ifall någon vill veta det..? En mörklila pingvin är det, med små armar som sticker ut på sidorna. Sebbe började typ dampa lite på mitt mobilskal, han ba "ÅÅ va fint.." jag ba "Det matchar din tröja!" Haha! XD Tängte inte på hur dum jag lät när jag sa det, aja..

Ska spela Angry Birds nu, byebye! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0