Ej uppdaterad för tillfället..

Näe, jag har inte varit så uppdaterad på sistonde. Jag har helt enkelt inte orkat skriva bara, haft mycket att göra och tänka på dom senaste dagarna..

Är sjuk idag och har varit det sen igår. Jag var på skolan i 1,5 timme, sen orkade jag bara inte mer. Jag sov över hos Maria i lördags. Hon mådde inte så bra, hon var förkyld osv. Så jag blev smittad av henne, tyvärr! :( Men det är sånna smällar man får ta bara. Sen så eh..var jag hos tandläkaren idag, igen. Jag drog ut två tänder, IGEN. Bedövningen gör väldigt ont!! Men sen så märkte jag inte ens när dom drog ut tänderna, det kändes inte alls. Jag ska ju nämligen få tandställning, för er som inte visste eller verkligen vill veta? :P Vet ej när, men om några veckor tror jag. Lisa Marklund i min klass och Jesper Sehlsted har ju nyligen fått tandställning, så det känns inte så bra för mig just nu. Fasar för den dagen då jag inte får äta Dumle längre, GHHAAAA!!! :O Men det var i allafall ganska jobbigt att fara till tandläkaren när jag mådde/mår så dåligt. Tror nog att jag sak fara på skolan på torsdag, men imorgon blir det att sova lääänge! På fredag är vi lediga från skolan, läraren ska ha typ nå K möte eller vafan det nu heter? Så aa...SWEET!! :D Har inte så mycket att säga idag? :3 Aja, hej då!



Bjussar på en av världens bästa låtar!!

Kommentarer
Postat av: Manal

Denna parfymen är inte som den du har :D denna är speciellt för alla hjärtans dag. den säljs bara den 14/2

2012-01-24 @ 22:18:04
URL: http://jbieber.blogg.se/
Postat av: Pertan

Paramore! Snyggt Agnes, mer rock och mindre Bieber! =)

2012-01-24 @ 23:58:17
Postat av: Agnes (ägare av denna blogg)

Manal: Jaha, vad är det för skillnad på den då? :3 Altså, lukatr den annorlunda eller? :)



Pertan: Nej, det kommer alltid att vara mycket Bieber! ;) Men jag gillar Paramore oxå<3 Gillar inte rock, men ska det vara rock så ska det vara Paramore!!

2012-01-28 @ 22:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0