-When the sunlight falls down, there she goes..

Hej! :) Imorgon är det fredag och som vanligt slutar vi skolan klockan 13:50. YEY!! :D Felicia kom fram till mig idag när jag var på väg till NO:n, hon frågade om vi kunde vara med varandra på söndag. Men nyligen sa min mamma att vi kanske ska till mormor då på dagen, hoppas inte!? :/ Senare på kvällen så ska jag och dansa, längtar!! Jag tror faktiskt inte att jag har tagit upp det på min blogg, har jag det? Näe det har jag inte, haha! X) A men nu vet ni det i allafall, jag går dans. Det är varje söndagkväll från 17:30-19:00. Dom som jag går dans med är 14+, så det är en väldigt bra grupp. Vi håller till på musikskolan. Våran danslärare heter Marie Tuvesson, hon är en jättebra och cool lärare. Hon är asbra på att dansa och hon är typ år. En grej som är ganska kul oxå, är att jag och Maria gick dans på musikskolan för typ 3-4 år sedan. Vi gick med en tjej som heter Angelica Lindberg, hon är typ ett år yngre än mig tror jag. Nu när jag har börjat om dans, så går hon i samma grupp som mig. Fatta kul ändå, stort sammanträffande säger jag bara.. :O

Vi dansar till denna låt, älskar den!

Men nu ska jag hoppa in i duschen, hare gött allesammans! ^_^

Kommentarer
Postat av: Chong ☆ ¸. • * ¨ * • ☆

SV: Ja exakt, hatar när folk kopierar exakt allt. ._.

2012-02-21 @ 19:54:20
URL: http://chongs.blogg.se/
Postat av: Agnes (ägare av denna blogg)

Det är bara sjukt tycker jag! :/

2012-02-25 @ 18:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0