We don't need no wings to fly

Hej! :) Är på en liten semester med mammis nu i Sundsvall. Har då ej haft tid att blogga. Men jag tog med mig min dator om det skulle va något viktigt, typ som att sätta in lite pengar på våra konton osv. Vi var på BIO igår och såg The Dirk Night Rises. Den var bra, men det var lite för mycket Sci Fi för min smak. Förutom det har vi mest bara shoppat och ätit gott! :) Imorgon ska vi fara på något äventyrsbad, så det 
blir säkert kul.
 
Vet inte vad mer jag ska skriva om just nu, så ni får helt enkelt njuta av denna låt tills nästa inlägg kommer. Om ni nu är haters, byebye!
Är ni Beliebers, enjoy!
 
Älskar denna låt och kan till och med hela utantill, hihi! ^_^
Helt klart bättre än Boyfriend!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0