HOLA!

Idag var jag i skolan. Nämen fy..BLÄÄ!! Pinsam början, värsta p12 ba "Mm, aa! Idaa va jag i skolaaaan!" Lets just rewind, okay!?
 
HEJ! :) Våran engelskalärare var sjuk idag, så vi fick typ mer än en timmes rast. Så vi gick till omklädningsrummet direkt och bytte om till våra danskläder. Kände mig värsta dryg, jag ba satt där med mobilen medans några av de andra i klassen skakade loss på dansgolvet. Det dåliga var att vi dansade aldrig! :( Vi gjorde bara typ lekar och övningar med 2:orna. Sen togs det bara upp en massa information osv. Eftersom vi inte hade någon engelska idag, så får vi sovmorgon imorgon. Istället för att vi ska börja 08:30, så får vi börja 09:45. Fatta chill!! As nice tycker då jag i allafall. Sen slutar vi 13:10. Så vi går bara 3,5 timme imorgon typ. Wihoo! :D
 
Det började regna under dagen, så när jag och Maria skulle cykla hem blev vi helt dyngsura. Brr! Hoppade sedan i min Kigurumi när jag kom hem. ^^ Har annars inget att skriva om, har inte gjort så mycket idag och för tillfället har jag inga stora nyheter. OH JUSTDE! Skoja bara, har visst något att berätta. Vi ska åka till Umeå med buss på fredag med klassen/dansarna. Vi ska typ kolla på någon föreställning eller något, sedan får vi typ 2 timmars rast under lunchen tror jag, då får vi göra vad vi vill. Så man kan typ gå på stan, äta någonstans, osv. Måste hitta någon att vara med där och sitta med tillsammans på bussen. Annars känner jag mig värsta 4-Ever Alone. Haha! :P
 
Har inget mer än denna låt att bjuda er på idag, om ni fortfarande hänger kvar här och läser min blogg!? ;)
 
Älskar den här låten!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0