63 Frågor

1. Vad är ditt mellan-namn? Victoria

 

2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Inte Agnes i allafall..

 

3. Är du i ett förhållande nu? Nej

 

4. Vill du vara i ett förhållande just nu? Ja!

 

5. Vem vet mest om dig? Min mamma

 

6. Vem är din bästa vän? www.marialr.blogg.se

 

7. Vilka är dina närmaste vänner förutom den över?Felicia Ekesryd och Liza Lindberg

 

8. Bästa filmen som du någonsin har sett? Kan tyvärr inte välja mellan Harry Potter och Twilight. Men om jag måste välja en film och inte en filmserié, så måste jag välja två! ;) The Lovely Bones och Remember Me   

 

9. Har du någonsin varit full? Jaa! Har däckat flera gånger pågrund av att jag har druckit en massa Coca-Cola!!

 

10. Har du testat droger? Ja, det finns en väldigt känd och beroendeframkallande drog som kallas för Musik! :)

 

11. Röker du? Nej, det är inget för mig! ;)

 

12. Snusar du? Nej! 

 

13. Saknar du någon just nu? Ja 

 

14. Hur mår du idag? Jag är ganska trött, men annars mår jag toppen! :)

 

15. Vad gjorde du för exakt ett år sedan? Jaa du, min vän. Det kan man ju fråga sig! ;) 

 

16. Bästa minnet från sommaren? Dålig fråga, eftersom nästan hela denna sommaren har bestått av regn! :( Men om jag måste välja ett bra minne så måste det väl bli när jag och min mamma var i Sundsvall och körde Segway. Det var jätteroligt och väldigt spännande att prova på! :)  

 

17. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? USA. Åkte till min drömstad, Los Angeles.

 

18. När var du där? Jul och Nyår 2011.

 

19. Är du rasist? Nej! 

 

20. Har du helt svenskt ursprung? Ja, 100% svennebanan!  

 

21. Föredrar du svenska eller utländska killar? Dum fråga, eftersom man inte går efter personens ursprung. 

 

22. Ser du fram emot någonting just nu? Ja! Jag börjar mitt första år på gymnasiet om snart en hel vecka och jag känner mig grymt taggad på det!! :D 

 

23. Vad är det bästa du fått på ett prov? VG 

 

24. Vilket ämne var det? Engelska, språk. 

 

25. Anser du dig vara intelligent? Ja.. Jag är väl ingen Einstein men. Ja, antar jag.  

 

26. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? När jag var i USA och fick se allt som jag bara har drömt om!

 

27. Har du mått jättedåligt psykiskt? Ja 

 

28.  Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? Nej!

 

29. Har du haft självmordstankar någon gång? Njae.. 

 

30. Har du haft sömnproblem? Den senaste tiden, ja. Eftersom jag har gått i säng så sent varje kväll i flera veckor nu under sommarlovet, pågrund av att min dator har tagit upp all tid. ^^ 

 

31. Hur ofta gråter du? Vet inte, men det är inte sällan i allafall. ^^

 

32. Vad gör du när du mår dåligt? Jag lyssnar på musik  

 

33. Vem vänder du dig till för att prata när du mår dåligt? Det beror på hur dåligt jag mår. Otast brukar jag vända mig till min mamma. Men det saker som jag inte känner att jag kan prata om med någon, gömmer jag inombords.

 

34. Vilken klass går du i nu? Just nu har jag sommarlov. Men som sagt så börjar jag 1:an på gymnasiet den 20 Augusti! :) 

 

35. Vilken skola? Jag vet inte än. Jag har fått erbjudande om både Estetisk Foto/Media på John Bauer (JB) gymnasiet, och om Estetisk Dans på Anderstorpskolan. Vi får väl se vad det blir! :) 

 

36. Har du varit otrogen någon gång? Nej! 

 

37. Har någon varit otrogen mot dig? Nej! Jag skulle bli väldigt ledsen om någon skulle vara otrogen mot mig. 

 

38. Är du stolt över dig själv? Igentligen inte. Men, I was Born This Way! ;)

 

39. Vad är det bästa med dig själv? Jag vet inte direkt. Kanske att jag har lätt för engelska och att rytmen faller sig naturligt för mig. Det tycker då jag i allafall. 

 

40. Vad får du ofta komplimanger för? Mina ögon, har hört att jag har rådjursögon. Även fast jag inte hör det SÅ ofta. 

 

41. Har du lätt för att få folk att skratta? Nej, det tycker jag inte. Har så dåligt humår! XD

 

42. Cider eller öl? Asså jag har ju aldrig smakat något av det. Så jag vet faktiskt inte!? :P

 

43. Har du några talanger? Inte vad jag vet.

 

44. Vet du om någon är kär i dig? Nej och tror faktiskt inte det.

 

45. Är du kompis med ditt/dina syskon? Ja  

 

46. Vad står det i ditt senaste sms? Beror på vädret! Hör av mig imorgon :)

 

47. Vem fick du det ifrån? Maria  

 

48. Hur lång är du? Jag vet inte exakt, men skulle tippa på att jag är runt 1.70 någonting. 1.68, jag vet inte? :P 

 

49. Hur mycket väger du? Jag vet inte.

 

50. Vilken storlek har du på kläderna? XS, S, 34 och 36.

 

51. Vad är dina intressen? Musik, dansa, mode, vänner, dator, mm. 

 

52. Favoritband? 2NE1, Black Eyed Peas, Paramore, mm.

 

53. Favoritartist? Justin Bieber, Nicki Minaj, Cher Lloyd, Demi Lovato, Owl City, mm.

 

54. Din största idol/förebild? Justin Bieber. Jag ser verkligen upp till honom!!

 

55. Vad vill du bli när du bli? Sångerska, det är min högsta dröm!

 

56. Vad vill du uppnå inom livet? Uppnå...? Jag vet inte riktigt, något bra antar jag! :]

 

57. Vad vill du jobba med när du blir vuxen? Jag skulle gärna vilja jobba på en klädaffär! :)

 

58. Vill du bilda familj? Ja

 

59. Vill du ha barn i framtiden? Ja!

 

60. Hur många då i så fall? Högst 3.

 

61. Vad vill du att dom ska heta? Zoé Isabella, Sidney Li och Felix..någonting. Haha! :)

 

62. För mycket frågor om familjen? Kanske det, haha! :)

 

63. Har du svarat ärligt? Jupp! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0