Praso

Hej! Idag var jag på praso, konstigt ord...jag vet! Men jag var faktiskt på Anderstorpskolan idag och kollade på musiklinjen. Vi var runt 40 pers i gruppen, dom flesta var tjejer. Vi började 08:30 och slutade 12:45, bra tider tycker jag! :)

Det var ingen som jag kände från början. Men jag småpratade lite med Frida Markstedt från Sörböleskolan, och jag började snacka ganska mycket med en tjej som heter Rebecca Lilja från Bureskolan. Dom var väldigt snälla, eller...dom är snälla! ^_^

Har oxå praoat en hel del denna vecka. Jag praoade på Sunnanåskolan, på musiken. Tillsammans med min gamla musiklärare Birgitta Wikström. Det var väldigt roligt! Men på måndagen och igår (torsdags) var det ganska tråkigt. Birgitta hade musikskola och åkte runt lite till olika skolor, jag fick höra på mycket klarinett och saxofon dom dagarna! Vi var och hälsade på Medleskolan, Brännanskolan och...någon till skola som jag har glömt namnet på? XD <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0