SportLOV!! =D

ÄNTLIGEN!! Sportlovet har precis börjat, sista skoldagen idag. WOHOO!! =D Ikväll är det "Night Flight" och jag ska dit med Maria<3 Vi var tyvärr inte där förra året, men i år ska vi i alla fall dit. Vi far nog vid 18:40? Och far hem någon gång vid 11-12. När vi har kommit hem ska Maria äntligen sova över hos mig, det var länge sedan nu! Vi har köpt en massa chips (igår..), läsk och godis som vi ska mumsa på under kvällen. Och kanske hyr vi en film också, om det finns tid över efter middagen?

Imorgon ska vi kliva upp 09:30 för jag har dans 11:15, och den här gången ska Maria följa med och titta på. Hon kommer typ sitta och skratta åt mig, för jag kommer absolut att tabba mig! Felicia och resten av gruppen hade ju redan gått två gånger innan jag började, så jag är inte lika bra precis. Men jag lär mig mer och mer! Förra gången/lördagen fick vi tårta och saft ute i korridoren. Dom firade 2 år, så dom hade gjort en 360 tårta med svart marsipan. Felicia´s kompis Hanna går i samma dansgrupp, och hon är tydligen ett riktigt kakmonster...altså stod hon först i kön! Hahaa..!! XD <33

Men nu måste jag gå! Jag och mamma har gjort hemmagjord pizza, måste äta...Ses<3

Kommentarer
Postat av: matilda-styla din mobil på www.phonefashion.se

skönt med lov!



Besök http://www.phonefashion.se för att styla din mobil enligt det senaste modet, flera storbloggare har stylade mobiler, designa ett skal till dig själv genom att gå in på http://www.phonefashion.se

2011-03-06 @ 14:38:21
URL: http://phonefashion.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0