"Never Say Never 3D"

Hej! Igår var jag och Maria på BIO, vi såg "Never Say Never 3D" den var JÄTTEBRA!!! Jag grät typ under hela filmen, han är ju så *** underbar! ♥ Hahahaa!! XD Det var bara så konstigt, för dom hade inga plancher på honnom? INGENSTANS, inte vid popcornen, inte där nere...det var som att den inte hade premiär. Vi var ju förstås i sal 1, och vi var inte många där! Vi var kanske 10 pers, och det var bara tjejer. Men Justin Bieber 3D glasögon ska man tydligen köpa på internet, för dom delade bara ut vanliga 3D glasögon. Det var ju himla tråkigt, jag hade förväntat mig nå helt annat! Men den var i alla fall superbra, det var väldigt roligt att se vad dom gör bakom scenen. Och man fick veta ganska mycket som man inte visste tidigare!?

Jag vet att jag har lagt ut en video en gång förut på bloggen, men jag måste endå visa lite av det vi såg på BIO duken! ♥


Jag är så kär i den här bilden, han lixom sträcker ut sin hand mot mig! Hahhaahaha!! XD <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0