Inte roligt! :(

Hej! Jag tycker att jag är väldigt dålig på att uppdarea min blogg, måste bättra mig på det!

Nu är det så att jag har varigt sjuk hela veckan, så jag har lixom inte haft orken att skriva på bloggen. Jag har haft lite feber vissa dagar, men det värsta är nog hostan! Jag hostar konstant...hela, hela, hela tiden! Och det är inte lite hosta, ibland känns det nästan som om jag ska spy blod eller nåt. Inte roligt! :( Så jag har börjat ta hostmedicin minst 2 gånger om dagen. Mamma har precis ringt vårdcentralen, och dom skrev ut 2 mediciner till mig. En som jag ska ta på dagen, det hjälper kroppen att hosta upp mer slem. Och den andra ska jag ta på kvällen, den dämpar hostan. Hatar medicin, BLÄ!! XP Men...måste man så måste man!

Ska gå och dricka lite vatten nu, har så ont i halsen! Hejdå..♥..


Kommentarer
Postat av: mamma

Du har verkligen haft otur med sjukdomar först magsjuka och nu hosta och feber,du är en riktig kämpe.

kramis mammsen

2011-03-23 @ 20:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0