I Miss U<3

Hej! Nu har äntligen Maria kommit hem från Turkiet, hon kom i måndags vid 8 på kvällen. (om jag inte har helt fel?) Vi hade pratat lite om att vi skulle fira mig i efterskott igår. Men hon skulle typ till Lövånger. Så..ja....jag hoppas att vi kan fira mig idag? Fast lite senare såklart, just nu är klockan så mycket! ^_^ På torsdagåker vi till Umeå, vi ska övernatt på Scandic en natt. Sen då klockan är 6 på morgonen, då åker vi med flyg till Göteborg. Maria har sms:at en hel del medans hon har varit borta. Jag fick ett sms av henne för några dagar sedan, där det stog "Nu har jag köpt två presenter till dig" Så jag är väldigt nyfiken och glad över vad det kan vara för något?! :D Det som är bra med Maria...det är att varje år ssom jag fyller år, då får jag alltid 2-3 presenter av henne. Vet inte om jag någonsin har fått en present av henne? O_o Men det blir nog bra, vi ska väl antagligen vara hos mig i våran stuga. Äta god mat, berätta om allt vi har gjort medans hon har varit på semester, kanske vi badar lite vid bryggan oxå?

Asså jag vet inte vad som har hänt med mig? Jag sitter uppe vid datorn nästan varje kväll den här tiden, måste skärpa till mig lite. Hihi! ^_^ Ska gå och lägga mig nu, godnatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0