En dag på stan..

Hej! :) Idag var jag på stan med Maria, det var jätteroligt!! Maria köpte mat på Frasses och jag köpte mat på Subway, sen satte vi oss och åt lunch/middag vid älven. Det är nog den bästa måltiden jag har ätit i mitt liv!!! Vi hade ett litet minskrov, 4 mozarellaost. Sen hade jag köpt en macka då på Subway som innehöll Kicken Teriyaki, ost, sallad vitlökssås, salt och brödet var då Parmesan & Oregano. Sen valde jag en kaka och hade en Coca Cola och en Bonaqua med smak av jordgubb och rabarber. Vi delade på maten så att vi fick smaka va varandra, aw...det var livet altså. Jag ÄLSKAR Subway och Frasses, den perfekta blandningen!!! :D Efter mate nså gick vi på stan och shoppade lite. Det blev bara ett linne för mig, det var halva rea priset på Cubus så jag passade på! Vi gick på Glitter oxå och köpte 2 överaskningspåsar var, en kostar 50 kr. 16 smycken sammanlagt för bara 100 kr, det är det verkligen värt!! Altså...ett halsband kan kosta typ 129 eller mer! Sen tog vi en cykeltur på strandpromenaden, Maria skjussade mig då på pakethållaren. Sen när vi skulle fara hemåt så träffade vi Maria's mamma och hennes kompis (tror jag..?) Lotta. Hon är blind, men jättetrevlig! Så vi typ pratade om vad vi hade köpt och lite allmänt bara. Det var i alla fall en superkul dag, det är så roligt att ha sånna där långa dagar på stan med Maria. Första dagen på sommarlovet, då for vi på stan typ vid 6 tiden och kom hem 10 på kvällen. Busiga vi är va! ^_^

Jag har inte så mycket mer att säga idag..? Men imorgon kommer det säkert ett inlägg, vi får se! Puss & Hej din lilla leverpastej<3

Kommentarer
Postat av: Maria

Det var jätte kul!! =) Och det kommer att bli jätte kul på fredag =)

2011-07-28 @ 11:19:54
URL: http://siamia.blogg.se/
Postat av: Agnes (ägare av denna blogg)

Hm..äntligen kan vi åka karuseller tillsammans, det blir nog jätteroligt! Har aldrig varit på "Piteå dansar och ler" förut! ^^

2011-07-29 @ 00:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0