Dagens Musik<3 (utan videoklipp!)

Tjeeenare! ^_^ Jaa, jag hade tängt att skriva upp en Top 10 lista på mina favorit låtar. (just nu i alla fall!)

1. Follow Me - 2ne1
2.
Go Away - 2ne1
3.
 Made Of Pop - Eric Saade
4.
What Can I Do - Seungri
5.
Your Love - Nicki Minaj
6.
Tonight - BigBang
7.
Love Song - BigBang
8.
High High - GD & TOP
9.
So Nyu Shi Dae - Girls' Generation (SNSD)
10. We're With You - KARA

Jaa, det var mina "favvisar" för den här gången. Kommer säkert att dyka upp fler sånna här inlägg? Hoppas att ni blev lite nyfikna nu, så att ni kanske går in på YouTube eller Spotify och lyssnar på några av dom här låtarna. Jag hade lika gärna kunnat lägga in alla låtar på första plats, men nu får det bli såhär. Jag lovar att alla låtar är lika bra! :D


Kommentarer
Postat av: Ellen E

De är bra musik =^^=

2011-07-06 @ 22:34:58
URL: http://Ellensstankar.blogspot.com
Postat av: Agnes (ägare av denna blogg)

Tycker du? Jag älskar do mhär låtarna<3

2011-07-07 @ 00:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0