Not Fun 2Day..!

Hej! Det här varit en konstig vecka? I måndags var jag på skolan, i tisdags var jag också på skolan...men bara halva dagen. Jag började må väldigt dåligt redan på morgonen! Jag hade ont i magen, kallsvettades, hostade och var helt slutkörd..(Trött!) Jag gick hem från skolan, jag hade ingen feber när jag kom hem. Men jag fick feber dagen efter (Onsdag) så jag stannade hemma från skolan, igår var jag också hemma+Idag! =( Det känns alltid så konstigt att vara hemma sjuk, för man är ju inte i skolan. Det blir en sån konstig vardag, när man har feber...känns det som om allt är "Upp&Ner!?"

Har inte så mycket att skiva om idag? Tjaa..en grej faktiskt...Jag kollade lite på Ticknet igårlväll, och då såg jag en grej som verkligen sårade mig djupt!! Det var ju tängt att Justin Bieber först skulle komma till Svergie, på sin Världsturné. Men sen ändrades det, och nu ska han komma till Danmark istället! Vi tängte lixom "Men vi kanske ska åka till Danmark och se JB och Willow Smith!?" Det som stod på hemsidan, var det här "Slutsåld" Tänk er, ett enda ord...sårade mig så djupt!! Jag skulle göra typ vad som helst för att se min största Idol, min förebild, världens snyggaste...ett namn: Justin Bieber

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0