Tillbaka från Hemavan!

Hej! Jjag har varit på Konfaläger i Hemavan under dom senaste dagarna, vi for i måndags och kom hem idag...för ungefär en timme sedan. Shit va jag har längtat hem! Jag har saknat TVn, min säng, soffan, våran toallet, mamma, katterna, och datorn!! (Såklart..) Men nu är jag äntligen hemma, och om en liten stund ska jag gå och sätta mig i soffan och käka lite chips. När vi var i Hemavan, då gick vi till ICA Nära 2 gånger...och jag köpte VÄLDIGT mycket gotti gott där! Jag köpte mina absolita favoritchips "Super Chips" med smak av Sour Cream and Oninon! Jag köpte också 2 små drickor, Rio och en cola. Det var meningen att jag skulle dricka colan på bussen...men det blev inte av. Så nu får jag ta den idag istället! Jag köpte också en "Fruxo" godispåse. Men vi lekte en massa lekar på lägret också, och då vann vi lite priser...och när jag säger "Priser" då menar jag GODIS!!

Och nu till en annan grej!

Jag har ju läst i en massa tidningar, att "Never Say Never 3D" (Ni vet ju vem..!?) ska ha världspremiär på Alla hjärtans dag! Men på www.sf.se finns det 2 datum! 23 Mars och 23 April, men jag har också hört att den skulle ha haft premiär i fredags. Altså den 11 February. Så jag vet inte..? Vi får väl bara hoppas på att den har premiär den 23 Mars! För jag vill INTE missa den filmen, NEVER!! <3

Kommentarer
Postat av: Miki :D:D

JAG MST SE NEVERSAYNEVER OMGGG! :dd



Den får man inte missa :DD

2011-02-15 @ 21:56:39
URL: http://miikis.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Var det roligt där? :)

2011-02-16 @ 14:52:37
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Agnes (ägare av denna blogg)

Svar Miki: Jag ÄLSKAR JB, han är min stora idol. Och jag börjar seriöst rodna då jag ser honnom!<3



Svar Leia: Jaa, det var roligt! Men det var jobbigt att stiga upp 07:30 varje morgon. Och bussresan var så j**la jobbig! =(

2011-02-16 @ 20:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0