Yeay!!

Hejsan! alla kompisar. Idag hade vi bara tre lektioner i skolan. Vi började som vanligt kl.08:20 och vi slutade kl.10:45. Awesome! Efter att vi hade slutat, drog jag och bästisen min ner på stan för att käka lunch på Frasses. Mums! Men innan vi åt på Frasses, så gick jag och Maria på Team Sportia för att fixa hennes cykel. Hon saknade framlysen och reflexer...typ? Sedan efter Frasses, så gick vi runt lite på stan. Vi slank in en liten sväng på Åhléns för Maria ville visa mig New Moon och Eclipse soundtrack. Jag blev helt såld, för jag ÄLSKAR! Twilight<3 Och så crazy som vi är så gjorde vi lite flumfilmer via min mobil bakom en av filmhyllorna. De var så hysteriskt kul=P Hahaah!! Sedan gick vi på Candy´s och köpte lite lösvikts godis. Mums! Sist men inte minst, så gick vi på Hemmakväll för att kolla om någon ny film hade kommit in. Men det blev ingen film för oss, istället så köpte vi en Ramlösa (smak: smultron.) Sen cyklade vi hem till mig och gick ut med Macy. Jag måste ta ut henne typ varje dag, eftersom Macy inte är en innekatt. Hon är en norsk skogskatt till 100%. Hon är ju bara en liten kattunge, så vi kan ju inte släppa ut henne riktigt än. Men jag tror att både hon och Lizzy tyckte om att vara ute. För det blåste lite då vi var ute, så dom skuttade omkring och...jagade löv. Hihi=P

Imorgon är vi lediga från skolan, för att lärarna har typ nån kursdag. Yeay!!

Men nu måste jag sluta, jag ska göra läxan. Vi har en SO läxa som vi ska lämna in på måndag. Vi ska skriva om vad olika partier har för budskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0