Min nya mobil!!!


Hej alla kompisar! Här ser ni altså min ny mobil. En Sony Ericsson J10i2 Elm Pearly Rose. Vi köpte den igår. Det var igentligen meningen att vi skulle köpa en ny mobil till min mamma. Men hon kände att hon ville vänta lite med det. Så istället var det jag som fick en ny mobil!!! Den vita som jag har...hade, har jag haft i snart 3 år. Den heter W595, den är vit/röd. Så nu när jag har köpt en ny telefon, så får mamma ta min gamla. Visst, den jag hade förrut är ju bra. Men jag har tappat den i marken så många gånger!! Jag har tappat den på asfalten mitt på gatan, i golvet hemma, i sanden på skeria. 3 knappar har losnat på en och samma dag. Det är reper overallt på telefonen och det är en stor spricka genom halva skärmen. Ó just ja, jag har spilt mat och vatten på den också. Då kan ni väl hålla med om att det var dags att köpa en ny!! Men det är en superbra telefon! Den har bluetuth, 5,0 megapixel, facebook, twitter, ficklampa, bra ljusstyrka när man tar kort och den är superänkel. När någonting laddar te.x när man laddar hem teman från internet så tar det typ 3 sekunder! Och den är jätte snabb och enkel när man bleddrar och sånt! Jag älskar den<3 Jag tror att det är hög tajming för att säga "tredje gången gilt.) Men nu ska jag gå in på en hemsida som heter www.teez.com och göra om lite bilder. Typ photoshop, makeover. See Ya!

Kommentarer
Postat av: ``syrran´´

Du tappade inte moilen i sanden du kastade fakstikt (stavning) den och det där med knapparna så slet du av dom!!!!!!

2010-10-03 @ 19:16:33
URL: http://siamia.blogg.se/
Postat av: "Syrran"

Jaa, men det var ju inte meningen att dom skulle lossna. Och jag tappade den faktisgt i sanden! =)

2010-10-03 @ 21:52:22
Postat av: ``syrran´´

nä du tappade inte den!!!! Jag sa att jag inte ville tappa min mobil i sanden och då sa du``men det gör väll inget´´ och för att bevisa det så slängde du din mobil i sanden! så det så ljug inte!!!

2010-10-04 @ 21:58:30
URL: http://siamia.blogg.se/
Postat av: "Syrran"

jag ljuger inte, visst...jag slängde den. Men det är ju inte meningen att man ska säga sanningen om ALLT! när man bloggar. =)

2010-10-07 @ 18:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0