Lite mer om mig...

Namn: Agnes Viktoria Bergmark
Födelsedag: 26 Juni
Ögonfärg: Mörk blå
Hårfärg: Ljus brun
Intressen: Sjunga, musik och kompisar.
Önskning: Drömmer om att bli sångerska!!
Favorit mat: Pizza
Favorit film/filmer: Karate Kid & The Twilight: saga
Favorit serie: Ghost Whisperer
Favorit kändis: Justin Bieber<3
Favorit låt/låtar: Pick Me-Justin Bieber, You Get Me Through-Emily Osment, Decode-Paramore och Telephone-Lady Gaga.
Favorit sida: YouTube & facebook.
Favorit färg/färger: Grön, rosa och lila.
Min lilla hemlis: Jag sjunger varje dag efter skolan, så fort jag är ensam i huset eller i bilen. Då sjunger jag, och jag tror att jag har hittat något som jag är riktigt bra på!? När jag fyller 16 år, då ska jag söka till IDOL. Men dock finns det ett ganska stort problem...Ett ord: Scenskräck!!
Röker: Nej!
Snusar: Nej!
Dricker: Nej!

Nu fick ni veta lite om mig:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

cool bild =)

2010-10-28 @ 20:16:52
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0