Fredagsmys hos Stina och Per!

Hej! Snart är det dags att dra till min storasyster Stina och hennes kille Per. Mamma ska bort ikväll, så då ska jag vara hos dom. Det tro jag kan bli ganska kul att få umgås med syrran en kväll. För både hon och Sanna, dom har inte alltid tid. Dom jobbar så mycket! Ibland kan dom till och med jobba helgar, men då tar dom ledigt mitt i veckan. Men innan vi kör mot deras lägenhet, så ska vi ta ett litet stop på MAX. För jag har inte ätit middag än. Mums! Om jag nu ska vara uppriktigt ärlig...så äter jag nästan aldrig på MAX. Jag äter mest på Frasses, jag älskar deras hamburgare! Men nu ska jag äntligen få äta på MAX igen! Men jag måste sluta nu, vi måste börja fara. Jag är vrålhungrig!!  SeEyA




                                                                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0