Den är äntligen Oficiell!!


Kan ni fatta! Justin Bieber´s trailer till "Never Say Never" har äntligen kommit ut! Fan..vad jag är glad!! Jag kommer typ att hyperventilera när det är dags för biopremiär. Aaahahhhahh!!! O.M.G. jag är helt Exalterad asså! Jag är bara så kär i honnom<3 Han är f*king snygg! Förlåt för att jag svär, men hallå...Vad gör man? JESUS!! Antagligen ska jag och Maria gå och se den när den har premiär, annars blir jag helt förkrossad. Hoppas att du inte blir sjuk Maria, för vare sig du vill eller inte. Jag kommer att släpa dig i fötterna om jag så måste. Hahaahah!!!! Skoja bara, men alvarligt talat: Vi måste gå och se filmen. Men nu ska jag gå och prova min nya pyjamas som mamma kom hem med idag från H&M, SeeYa!

Kommentarer
Postat av: Laila

fan vad grym han är =)

2010-10-30 @ 20:09:04
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: lina o sofia

men tänk om det skulle hända? det är de vi frågar :)

2010-10-31 @ 09:46:45
URL: http://justindrewbieberswe.blogg.se/
Postat av: Agnes (ägare av denna blogg)

Hej! Lina och Sofia, jag läser eran blogg typ jämt. Ni har bra tema på eran blogg! (Justin Bieber<3)

2010-10-31 @ 16:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0