Dagens "Vill Ha!"

Hej! Ni visste väl säkert redan att jag är klädgalen!? Men ibland kan jag vara extremt klädgalen! Som idag, jag shoppade tills jag stupade....Okej, så mycket shoppade jag faktisgt inte. Men det kändes som det iallafall. Jag köpte en tröja idag på Gina Tricot, (den första bilden) för 199 kr. Jag vet inte varför, men jag kände att jag ville ha en ny myströja. Jag har försökt att ta en liten paus från allt shoppande, men ibland går det bara inte! Men jag skulle ändå på stan idag, för jag och mamma skulle köpa en present till min mormor som fyller år imorgon. GRATTIS!! säger jag bara. Osså skulle vi köpa ett nytt simkort till mammas telefon, hon har ju fått överta min gamla telefon. Och sen skulle vi framkalla lite bilder från skolavslutningen 2010. Så det har jag gjort idag..........Har inte så mycket mer att säga om idag? Men nu ska jag nog gå och sätta mig i soffan och sätta på en film. Hoppas att ni får en trevlig lördagskväll!? Chao =P
Gina TricotH&MH&M
Jag älskar H&M och Gina Tricot, som ni säkert märker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0