Piteå!

Hej! Kom just hem från Piteå. Jag och mamma har varit och shoppat, fast jag har nog shoppat mest av oss. Jag köpte ett linne med blommor på, ett par svarta glansiga byxor, ett diadem och min första "Bad Hair Day" mössa. Jag tänkte köpa en svart, men det är typ den färgen som alla har. Så då köpte jag en brun mössa, lite neutral brun. Sen gjorde vi också ett litet stopp på "Dollarstore". Vi köpte lite nötter, ostkrokar, ett pennfack, balsam, en liten prydnad som man ska sätta mobilen i, sockar osv...Men nu ska jag nog sluta skriva, Maria ska komma hit ikväll och sova över, vi ska nog äta en massa chips och dricka läsk i stora mängder!? Tack o Hej: skrivet av mig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0