Hello Kitty Hörlurar!

Hej! Alla fina vänner<3 Igår var jag och mamma på skyltsöndag, det var kul! Vi träffade Maria och hennes mamma där. Vi köpte inte så jätte mycket faktiskt. Men jag hittade ett par jätte söta Hello Kitty hörlurar på Teknik Magasinet, som jag hade tängt att ha till min mobil. Killen i affären sa att det var till alla telefoner. Men Maria sa att det kan ha varit till bara IPhone? Jag vet inte, men vi ska kolla upp det. Jag ska lägga ut en bild på dom sen efter det här inlägget. Då får ni gärna kommentera vilken ni tycker är snyggast, och vilken ni tycker att jag ska önska mig i julklapp!?

Men nu ska jag sluta skriva, jag ska gå och ta mig en lussebulle/lussekatt. Bye Smile :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0